سئو سایت

در ابتدا به این سوال می پردازیم که واقعا سئو سایت یعنی چی؟
سئو
 SEO مخفف کلمه Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو میباشد. سئو سایت یک از اصلی ترین راهکارهای فروش اینترنتی محسوب میشود. در واقع بدون سئو فروش اینترنتی اصلا محقق نخواهد شد. اگر صاحب کسب و کار آنلاین هستید یا به فکر ورود به بازار آنلاین و یا حتی اگر به فکر تغییر و توسعه کسب و کار خودتون به سمت آنلاین باشید حتما در ابتدا با کلمه طراحی سایت (طراحی وب سایت) و بعد از اون با کلمه سئو سایت آشنا شده‌اید. مرکز سئو با بیش از 1000 کلمه کلیدی در صفحه اول گوگل با بیش از 10 پروژه موفق سئو، ارائه دهنده خدمات سئو سایت میباشد. ما در اینجا تصمیم گرفتیم تا حدامکان، تعریف سئو، خدمات سئو، هزینه خدمات سئو، بازاریابی سئو، قابلیت و مزایای سئو و اصول سئو را به زبان خیلی ساده و واضح بیان کنیم.

سئو چیست و چه کاربردی دارد؟

سئو چیست به زبان ساده: همانطور که بالا گفته شد، سئو به معنی بهینه سازی صفحات وب برای موتورهای جستجو میباشد و سئو اصلی ترین عضو خدمات دیجیتال مارکتینگ حساب میشود. اما سئو در زبان ساده به معنی انجام مجموعه عملیاتی که وب سایت شما را به صفحه اول گوگل میرساند و سایت شما را در صفحات موتورهای جستجوها نشان میدهد. از آنجا که بالای 95% جستجو ها توسط موتور جستجوی گوگل در کل دنیا انجام میشود، پس تمامی امور مربوط به سئو سایت باید بر اساس معرفی الگوریتم گوگل، استانداردها و اصول سئو گوگل باشد. بنابراین درواقع کاربرد سئو یعنی نمایش وب سایت شما در نتایج ابتدایی صفحات اول موتورهای جستجو. زمانیکه فروشگاه، خدمات و در کل بیزینس شما شما در اولین نتایج موتورهای جستجو نمایش داده میشود، شما بالاترین نرخ دریافت بازدید و کلیک را خواهید داشت، این به معنای واقعی خدمات سئو SEO یا بهینه سازی صفحات سایت میباشد. در ادامه 5مورد از اصلی ترین و مهم ترین خدمات سئو را به شما معرفی کرده ایم، همراه ما باشید.

اما، واقعا سئو به چه معناست؟

سئو به معنای بهینه سازی موتورهای جستجو است و با اينكه فقط سه حرف دارد، می تواند در استراتژی های سئو در  بازاریابی دیجیتال شما تغییر بسزايي ایجاد کند.

در زیر، ما به این سوال پاسخ می دهیم که سئو به چه معناست.

ما همچنین برخی دیگر از سوالات متداول در مورد بهینه سازی موتورهای جستجو را بررسی می کنیم تا به شما كمك كنيم تا درك كنيد که چرا برای کسب و کار شما مهم است.

فرآیند سئو به چه معناست؟

به عبارت ساده سئو(بهینه سازی موتور جستجو) فرایند ایجاد تغییر در طراحی وب سایت و محتوای شماست با هدف کمک به ظاهر شدن آن در موتورهای جستجو.

با بهینه سازی وب سایت خود برای موتورهای جستجو، می توانید شانس خود را در نتایج موتورهای جستجو بصورت ارگانیک و بدون هزينه افزایش دهید.

اگر برایتان سوال است که این چگونه کار می کند، در زیر یک توضیح سریع، کوتاه و ساده به شما میدهیم.

موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo یا Bing سایت شما را اسکن می کنند و عناصر طراحی سایت و محتوای شمارا مورد بررسی قرارد میدهند تا تعیین کنند که آیا موضوعات و در کل سایت شما نسبت به رقبای شما چقدر کاربر پسند است.

به این فرایند crawling گفته می شود.

این به موتور جستجو کمک می کند تا نتایج جستجوی مرتبط و مفیدتری را به کاربران خود ارائه دهد.

بهبود سئو سایت به کسب و کار شما كمك مي كند تا درک و فهرست بندی محتوای شما برای موتورهای جستجو آسان تر شود، و در نتيجه وب سایت شما از نظر موتورهای جستجو بهتر به نظر برسد و هنگامی که كاربران به دنبال کلمات کلیدی مرتبط با ارائه محصول یا خدمات شما هستند ، موتورهاي جست و جو وب سایت یا پست شما را به آنها توصیه می کنند.

به عنوان مثال ، Super Lawn Trucks وقتی “کامیون های چمن ­زني” را تایپ می کنید ، رتبه 1 را در Google دارد.

مثال برای سئو چیست؟

آنها هزینه ترافیک ارگانیک را که از جستجوهای دریافتی مشتریانشان در موتورهای جستجو دریافت می کنند ، نمی پردازند.

با ایجاد تغییرات ساده (و گاهی پیچیده) و انجام امور مربوط به سئو در وب سایت خود، کسب و کار شما مي تواند بهتر شود و رتبه جستجوی ارگانیک شما در صفحه نتایج موتورهای جستجو افزایش يابد.

هدف اکثر مشاغل این است که در صفحه اول گوگل ، بینگ و سایر موتورهای جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مرتبط با محصولات و خدمات آنها دیده شوند.

تنها راهی که این امر را ممکن می سازد این است که اقدامات لازم را برای بهبود سئو در طول زمان انجام دهید.

مرکز سئو

خدمات سئو چیست و شامل چه چیزهایی می شود؟

خدمات سئو SEO یا خدمات بهینه سازی سایت بیش از 200 فاکتور را شامل میشود که هرکدام از این خدمات باعث افزایش سئو سایت میشود. خدمات سئو سایت توسط افراد متخصص سئو روی وب سایت ها انجام میشود. امروزه با توجه به بالا بودن رقابت و فراگیر شدن اینترنت تمامی کسب و کارها نیاز دارند در جستجوهای اینترنتی در رتبه های بالا قرار بگیرند، تا به فروش اینترنتی دستیابی پیدا کنند. خدمات سئو دقیقا مجموعه عملیاتی است که این خواسته مدیران و صاحبین مشاغل را برآورده میکند و باعث افزایش بازدید سایت و در نتیجه منجر به فروش اینترنتی می شود. در بخش زیر بخشی از مهم ترین خدماتی که مربوط به خدمات سئو است را برای شما نام برده ایم:

خدمات سئو شامل چیست؟

  1. تحقیق کلمات کلیدی مناسب برای کسب 
  2. استراتژی محتوای سایت
  3.  بهینه سازی محتوا
  4. بهینه سازی سرعت
  5. بهینه سازی ظاهر سایت
  6. بهینه سازی کاربرپسند بودن سایت
  7. و …

خدمات سئو بستگی به نوع وب سایت (فروشگاهی، خدماتی، شرکتی یا شخصی و …) متفاوت بوده و برای هر نوع کسب و کاری با توجه به محصول، استراتژی منحصری چیده میشود. برای اطاعات بیشتر در مورد استراتژی های سئو فروشگاهی می توانید از طریق لینک زیر به صفحه آموزش سئو فروشگاهی مراجعه فرمایید.

خدمات سئو

مشاوره رایگان سئو سایت ​

مشاوره سئو چیست؟ قیمت مشاوره سئو چقدر است؟ مشاوره سئو سایت رایگان است؟ مشاوره رایگان سئو، چه کمکی به کسب و کار ما می کند؟ اگر کسب و کار اینترنتی شما دارای سایت فروشگاهی یا سایت خدماتی است و یا اگر تصمیم به ورود به بازار آنلاین یا سئو سایت خود دارید میتوانید با پر کردن فرم زیر از خدمات مشاوره سئو رایگان تیم مرکز سئو استفاده کنید تا علاوه گرفتن جواب سوالاتتون، اطلاعات دقیق تر، فنی تر، بروزتری بدست بیاورید تا ادامه مسیر را راحت‌تر و روشن‌تر طی کنید همچنین شما می توانید بعد از بررسی شرایط سایت یا بررسی رقبای شما می‌توانید درخواست قیمت سئو سایت را بدهید. چون عملیات سئو سایت هزینه زمانی و مادی دارد، بهتر است قبل از اقدام به هرکاری با متخصصین سئو صحبت و مشورت کنید. در این جلسه در صورت نداشتن سایت یا تجارت آنلاین، به شما برای ورود به بازار آنلاین و یا سئو سایت شما مشاوره رایگان داده می شود و در صورت داشتن سایت و کسب و کار آنلاین، امکان بررسی سایت شما، عیب یابی و ارائه راهکارهای بهبود برای سایت شما نیز می باشد و همینطور امکان پلن سئو و استراتژی سایت بر اساس کسب و کار برای 6 ماه میسر است.

نمونه کار سئو سایت

نمونه کار سئو بی شک قدرت تیم سئو یا شرکت خدمات سئو یا حتی کارشناس سئو و متخصص سئو را مشخص میکند. ما در تیم مرکز سئو خدارا شاکر هستیم که تا کنون بیش از 1000 کلمه کلیدی نمونه کار در صفحه اول گوگل داریم که روز به روز در حال افزایش است. این نشان تحصص، تداوم و به روز بودن تیم مرکز سئو می باشد.

شما میتوانید در زیر برخی از آخرین نمونه کارهای سئو سایت انجام شده توسط تیم مرکز سئو را مشاهده بفرمایید و در ادامه امکان استفاده از خدمات مشاوره سئو رایگان سایت را دارید.

نمونه کار سئو سایت
نمونه کار سئو
administrator

نمونه کار سئو سایت کلمه کلیدی لاک ژل های پرطرفدار  

نمونه کار سئو سایت
نمونه کار سئو
administrator

نمونه کار سئو سایت کلمه کلیدی تقسیم زمین کشاورزی مشاع  

نمونه کار سئو سایت
نمونه کار سئو
administrator

نمونه کار سئو سایت کلمه کلیدی دفاتر ازدواج کرج  

نمونه کار سئو سایت
نمونه کار سئو
administrator

نمونه کار سئو سایت کلمه کلیدی معافیت طلاق (دریافت رتبه 0 گوگل) *رتبه 0 گوگل بعد در بعد از آپدیت اواخر سال 2022 به زبان فارسی اضافه شد روی موضوع محتوای مفید Helpful content برای کاربر تمرکز دارد*

سئو در کرج

خدمات سئو سایت در کرج توسط مرکز سئو قابل ارائه می باشد. بنابراین خدمات سئو کرج یا خدمات بهینه سازی سایت کرج تخصصی ترین بخش این شرکت سئو در کرج می باشد چراکه همواره اولویت اول ما، ارائه خدمات بهینه سازی سایت در کرج و طراحی سایت در کرج بوده است و با افتخار پذیرای همشریان عزیز کرجی می باشد اما مرکز سئو آمادگی ارائه خدمات سئو در تمام کشور را دارد و حتی تجربه شرکت در پروژه های بین المللی سئو در رزومه این تیم سئو دیده میشود. کرج یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران می باشد، بواسطه جغرافیای خود شهر کرج، دارای مناطق کشاورزی، مناطق صنعتی، تفریحی و مسکونی بسیاری می باشد. بنابراین مدیران کسب و کار لایق و بسیار مهم و تاثیر گذاری در این شهر مشغول به کسب درآمد اینترنتی هستند یا به فکر توسعه کسب و کار خود به روش اینترنتی هستند که تیم مرکز سئو افتخار همکاری مدیران این کسب و کارها را در کارنامه خود دارد. بنابراین خدمات سئو تیم مرکز سئو، فقط به کرج ختم نمی شود اما برای همشهریان عزیز، امتیازات ویژه ای در نظر گرفته می شود.

خدمات بازاریابی شرکت سئو در کرج

چرا بازاریابی سئو مهم است؟ سئو بخش اساسی بازاریابی الکترونیکی یا بازاریابی دیجیتال (دیجیتال مارکتینگ) است زیرا افراد هر ساله تریلیون‌ها جستجو در موتورهای جستجو انجام می دهند، اغلب با هدف تجاری برای یافتن اطلاعات در مورد محصولات و خدمات. جستجو(سرچ) اغلب منبع اصلی ترافیک دیجیتال برای برندها است و مکمل سایر کانال های بازاریابی است. دیده شدن بیشتر و رتبه بالاتر در نتایج جستجو نسبت به رقبای شما می تواند تأثیر مهمی بر نتیجه شما داشته باشد. با این حال، نتایج جستجو در چند سال گذشته در حال تغییر بوده است تا به کاربران پاسخ‌های مستقیم‌تر و اطلاعات مفیدتری بدهد. همچنین توجه داشته باشید، ویژگی‌هایی مانند نتایج خالص و درست در نتایج جستجو می‌توانند بازدید را افزایش دهند و اطلاعات بیشتری درباره شرکت، محصولات یا خدمات شما به طور مستقیم در نتایج به کاربران ارائه دهند. در مجموع، سئو پایه و اساس یک اکوسیستم بازاریابی جامع است. وقتی متوجه شدید که کاربران وب سایت شما چه می خواهند، سپس می توانید آن دانش را در کمپین های خود در سراسر وب سایت گسترش دهید و بصورت جستجوی ارگانیک بازدید و رتبه بگیرید.

مورد از مهم‌ترین خدمات سئو در مرکز سئو

خدمات سئو سایت یا بهینه سازی صفحات سایت برای موتورهای جستجو طبق آخرین تحقیقات انجام شده، بیش از 200 مورد است. اگرچه که تمام این فاکتورها برای موتورهای جستجو مهم هستند اما 5تا از این موارد جزو خدمات سئو اولیه یه به اصطلاح تیم مرکز سئو، چک لیست اولیه سئو میباشند که در ادامه با آنها آشنا خواهید شد:

  • تجزیه و تحلیل ساختار وب سایت:

شامل بررسی رعایت استانداردها و الگوریتم های بروز گوگل و دیگر موتورهای جستجو، تجزیه و تحلیل ساختار سایت شامل:

  • استاندارد HTTPS برای سایت
  • معرفی سایت به موتورهای جستجو
  • تنظیمات فایل robots
  • برطرف کردن ارورهای سایت (مشکلات ثبت شده سایت)
  • بررسی صحت صفحات معرفی و ثبت شده در گوگل بصورت مرتب و دوره‌ایی
  • نصب و تنظیم نقشه سایت
  • بررسی سرعت سایت بصورت مرتب و دوره‌ایی
  • بررسی تگ ها و متا تایتل ها بصورت مرتب
  • تجزیه و تحلیل محتوای وب سایت

تولید محتوا و سئو سایت دو عضو جدانشدنی از هم در تمام پروژه سئو هستند. بنابراین خدمات سئو محتوا سایت طبق استراتژی تیم سئو یا متخصص سئو (سئوکار) تعیین میشود که تیم تولید محتوا موظف است تا طبق این استراتژی عمل کند. اما اگر سایت شما از قبل دارای محتوا باشد برخی کارهای اضافه بر تعیین استراتژی تولید محتوا برای این سایت در تیم مرکز سئو انجام میشود. از جمله تجزیه و تحلیل نرخ تبدیل به کلیک: در این مرحله کار تیم سئو، خیلی بیشتر از قبل میشود. در صورتی که شما محتوا از قبل روی سایت داشته باشید تمام محتوای سایت شما بررسی میشود با تمام استانداردهایی که برای محتوای سئو شده میباشد یا خیر. آیا طبق استراتژی تولید محتوا عمل شده است یا خیر. آیا لینکسازی داخلی بصورت صحیح انجام شده است یا خیر و از همه مهم تر آیا محتوای شما کاربرپسند است یا خیر؟ تمامی این موارد آنالیز میشوند. در زیر تعدادی از مسائل مربوط به این موارد را آوردیم:

  1. بررسی و تحقیق کلمات کلیدی
  2. بررسی و شناخت محتواهای
  3. ضعیف و غیر استاندارد
  4. مشکلات محتوای تکراری
  5. صفحات از دست رفته (Missing Pages)
  6. تناقضات نام، آدرس و شماره تلفن (برای سئو محلی)
  7. بررسی تایتل و دسکریپشن صفحات 

و در صورتی که کار شما از صفر تا صد با خود تیم مرکز سئو باشد، تمام نکات بالا را رعایت میکنیم بعلاوه اینکه از ابتدا و قبل از شروع به تولید محتوا یک استراتژی تولید محتوا برنامه ریزی خواهیم کرد، که شما در ادامه بتونید روی بازاریابی تولید محتوا نیز بصورت اصولی کار کنید و فروش خود را افزایش دهید.

  • رعایت سئو خارجی یا  Off-page SEO :

    سئو خارجی یا آف پیج سئو بر روی بهینه سازی های مربوط به حضور در جوامع آنلاین مانند دیگر وب سایت ها، حضور در شبکه های اجتماعی، شما تمرکز دارد و یا درصورت نیاز بک لینک های وب سایت شما

  • رعایت سئو داخلی On-page SEO :

    سئو داخلی بر بهینه سازی های مربوط به داخل وب سایت شما تمرکز دارد، مانند برچسب های عنوان، لینکسازی های داخلی محتوای سایت و موارد دیگر

  • رعایت سئو تکنیکال:

    سئو تکنیکال یا سئو فنی سایت بر بهینه سازی های مربوط به قست فنی و کدنویسی وب سایت شما تمرکز دارد، مانند سرعت صفحه، معماری سایت و موارد دیگر

اهداف سئو چیست؟ اهمیت سئو چیست؟

هدف سئو در واقع افزایش رتبه سایت، افزایش بازدید سایت، افزایش ترافیک ارگانیک سایت و … میباشد اما در حقیقت، اهمیت سئو در فروش محصول یا خدمات کسب و کار شما مشخص می شود. زمانیکه سایت شما رتبه 1 گوگل را داشته باشد، شما 40% از نرخ کلیک برای کلمه کلیدی جستجو شده در گوگل را برای خود میکنید و 60% بافیمانده نرخ کلیک بین مابقی 8 سایت صفحه اول تقسیم می شود که از میزان این 60% باقیمانده بیش از 30% بین سایت ها در رتبه های دوم تا پنجم تقسیم می شود. عملا سایت های موجود در رتبه های پایین تر و صفحه دوم شانسی برای فروش محصول یا دیده شدن خدمات ندارند. این تعریف اهمیت سئو به ساده ترین و عام ترین حالت ممکن است. سئو دقیقا با فروش شما رابطه مستقیم دارد که به همین دلیل، اصلی ترین عضو خدمات دیجیتال مارکتینگ محسوب می شود و تعیین کننده سرنوشت فروش یک کسب و کار آنلاین و تفاوت کسب و کارهای آنلاین درجه 1 و درجه 2 و 3 می باشد.

اهمیت سئو سایت برای کسب و کار چیست؟

امسال نیاز به سئو به بالاترین حد خود رسیده است. همانطور که مصرف کنندگان به طور انبوه به سمت آنلاین سوق پیدا می کنند، حتی سنتی ترین مشاغل هم متوجه شده‌اند که باید تغییر به سمت دیجیتال را تسریع کنند.

سئو کارآمدترین و مقرون به صرفه ترین راه برای درک و رسیدن به مشتریان در لحظات مهم است.

بسیاری از برندها و مشاغل می‌دانند (یا فکر می‌کنند که می‌دانند) برای دنیای دیجیتال خود به سئو نیاز دارند، و این امر برای آنها سودآور است.

سئو مطمئناً قابلیت جستجو و دید کلی یک وب سایت را بهبود می بخشد، اما واقعا به جز این چه سودی دارد؟

ما به شما پیشنهاد میکنیم برای دریافت بینش دقیق تر اهمیت سئو برای کسب و کارتون این مقاله زیرا را مطالعه کنید که در آن 15 دلیل بدون در نظر گرفتن صنعت یا کسب و کار خاصی، توضیح می دهد که چرا کسب و کارها برای ارتقای برند خود به سطح بعدی به سئو نیاز دارند.

مزایا و معایب سئو سایت

سئو زدن سایت در واقع هیچگونه معایبی ندارد به شرط آنکه تمام اصول سئو سایت رعایت شود. فقط شامل هزینه باشد که در واقع این هزینه همان سرمایه گذاری شما روی تجارت آنلاین شما است. بهرحال طبق عادت ما در اینجا برخی از مهم ترین مزایای سئو سایت و در کنار آن برخی از معایب سئو سایت را بررسی کرده ایم:

مزایای سئو:

  1. افزایش بازدید سایت
  2. افزایش بازدید برند
  3. افزایش فروش
  4. لیدر شدن در دسته شغلی
  5. جذب مشتریان هدفمند و بالقوه
  6. دستیابی به بازار جهانی
  7. در نهایت افزایش درآمد

معایب سئو:

  1. زمان بر بودن سئو
  2. عدم وجود تضمین قطعی نتایج
  3. نیاز به به روز بودن مداوم
  4. در ابتدا نیاز به هزینه و سرمایه گذاری دارد

هزینه خدمات سئو سایت چگونه محاسبه میشود؟

محاسبه هزینه سئو و قیمت سئو بهینه سازی سایت به فاکتورهای زیادی بستگی دارد که اولین و مهم ترین عامل آن، نوع سایت شما است که تعیین کننده استراتژی سئو سایت و قیمت سئو سایت شما میباشد.

سئو سایت براساس نوع سایت:

  1. سئو سایت فروشگاهی
  2. سئو سایت خدماتی
  3. سئو سایت شرکتی
  4. سئو سایت خبری
  5. سئو سایت آموزش

قیمت خدمات سئو متفاوتی دارند. بنابراین اولین فاکتور مهم قیمت سئو برای سایت، نوع وب سایت و نوع خدمات ارائه دهنده شما می باشد. دومین عامل، که اهمیتی این مورد دست کمی از عامل اول ندارد، سختی کلمه کلیدی سایت و کسب و کار شما می باشد.

سختی کلمه در سئو هم به عوال زیادی بستگی دارد که ما اینجا مهم ترین عوامل را بطور خلاصه به شما میگوییم:

  1. میزان جستجو کلمه در ماه (مقدار سرچ کلمه در گوگل)
  2. رقبایی که روی این کلمه کار کردند
  3. چند بخشی بودن کلمه
  4. نوع کلمه (مربوط به فروش محصول یا فروش خدمات)
  5. و …

بعد از محاسبه موارد بالا و تخمین حدودی مدت زمان، قیمت پروژه های سئو مشخص میشود. در ادامه قیمت های سئو در سال 1401 را بهم مرور میکنیم:

قیمت سئو در سال 1401

بعد از قیمت گذاری سئو که در قسمت بالا بطور مفصل صحبت کردیم، نوبت به قیمت انجام سئو سایت و هزینه سئو سایت می رسد. هنگامی که بودجه بازاریابی آنلاین(دیجیتال مارکتینگ) خود را تنظیم می کنید و به دنبال یک شرکت سئو می گردید، متوجه خواهید شد که قیمت گذاری سئو چقدر متفاوت است. پاسخ این سوال سخت است که سئو چقدر هزینه دارد؟ هزینه سئو سایت بسته به پیچیدگی و سختی (از نظر رقابت) کلمات کلیدی و خدمات ارائه شده و حتی تجربه سئوکار، متخصص سئو، کارشناس سئو، تیم سئو و یا شرکت سئو، متفاوت است. قیمت انجام سئو و قیمت سئو به جند روش قابل محاسبه میباشد که ما اینجا سعی میکنیم تمامی روش‌های قیمت گذاری سئو و برآورد قیمت سئو را بررسی می کنیم تا قبل از واگذاری پروژه اطلاعات کامل‌تری داشته باشید:

  1. قیمت سئو بصورت ساعتی:

    این یکی روش قیمت گذاری سئو، قیمت سئو نسبت به میزان زمانی که روی پروژه سئو کار خدمات سئو صورت میگیرد، میباشد، که البته افراد بسیار کمی از این روش استفاده میکنند. این روش بیشتر برای افرادی است که بصورت شخصی و فردی کار میکنند و بر اساس مدت زمانی که برای پروژه زمان میگذارند محاسبه میشود. اگر پروژه کوچکی دارید یا بخشی از پروژه سئو سایت شما انجام نشده است، این روش میتواند کارآمد باشد. معمولا در این روش پروژه به کندی پیش میرود بخاطر همین علت خیلی مورد علاقه کارفرماها نمیباشد.

  2. قیمت سئو بصورت ماهیانه:

    تعرفه خدمات سئو در روش ماهیانه انجام خدمات سئو، بسیار مفید برای پروژه های طولانی و بلند مدت میباشد. پروژه‌هایی مثل وب سایت‌های فروشگاهی، آموزشی، خبری. در این نوع پروژه‌ها معمولا چون وب سایت ها نیاز به بروزرسانی دائمی دارند در بسیار سریع میتوانند به امور سئو نیز رسیدگی کنند و در حین بروزشدن سایت همزمان سئو خود را تقویت کنند. هزینه این نوع پروژه‌ها بصورت ماهیانه، بستگی به رقابت و سختی کلمه تعیین میشود و زمان قراردادها بصورت 3ماه، 6ماه و 12ماه میباشد.

  3. تعرفه سئو سایت بصورت پروژه‌ایی:

    هزینه سئو سایت یا هزینه خدمات سئو در این نوع از پروژه‌های سئو، که بسیار مناسب کسب و کارهای تازه تاسیس یا کسب کارهای دارای برنامه استراتژی مشخص(مثل فروش شب عید)، است. معمولا در ابتدای پروژه مجموع تعرفه سئو و زمان حدودی بصورت کلی محاسبه میشود و در چند قسط از طرف کارفرما بسته به نوع جلو رفتن و به نتیجه رسیدن پروژه پرداخت میشود. این نوع پروژه‌ها معمولا باب میل شرکت‌های سئو میباشد.

ما اینجا 3روش از پرکابردترین روشهای انجام امور سئو رو برای شما تشریح کردیم، اما برای استعلام قیمت سئو و تجزیه و تحلیل سختی و رقابت کلمات کلیدی و همینطور مشاوره سئو بصورت رایگان میتوانید با تیم مرکز سئو تماس بگیرید یا اینکه فرم پایین صفحه را پر کنید تا توسط تیم ما با شما تماس گرفته شود تا بعد از بررسی‌های دقیق، کامل و حرفه‌ایی قیمت دقیقی به شما ارائه دهیم.

آموزش سئو سایت

اموزش سئو سایت به این سادگی نیست که شما بتوانید با مقالات سئو سایت آنرا کسب و سئو کار یا متخصص سئو شوید. شما میتوانید با خواندن مقالات سئو اگر سئوکار هستید وضعیت تخصص خود را بهبود ببخشید یا با مفاهیم سئو و اصول سئو آشنا شوید. همونطور که قبلا گفته شد، موتور جستجوی گوگل بیش از 200 مورد از فاکتورهای یک وب سایت را برای نمایش سایت در نتایج جستجو (سرچ‌ها) مورد بررسی قرار میدهد، بنابراین تحلیلی و بررسی تمامی این موارد در قالب یک مطلب بسیار زمان بر خواهد بود، ما سعی کردیم در قسمت آموزشی تیم مرکز سئو تحت عنوان مقالات آموزشی سئو به روز ترین مقالات آموزش سئو از معتبرترین مراجع و متخصصین سئو برای شما عزیزان ترجمه در سایت و شبکه های اجتماعی تیم مرکز سئو، منتشر کنیم.

مقالات سئو سایت

سئو سایت و پیاده سازی خدمات سئو و استراتژی بر روی سایت دارای تخصص خاص خود این رشته میباشد. هماهنطور که قبلا گفته شد شما برای تبدیل شدن به متخصص سئو به آموزش های به روز این رشته از هرچیزی بیشتر نیاز دارید. تیم مرکز سئو علاوه ارائه خدمات سئو سایت، طراحی سایت و بازاریابی محتوایی و تولید محتوا در کرج، یک بخش آموزشی با هدف ارائه محتوای درست و اصولی از به روز ترین افراد یا تیمهای متخصص و مراجع مشهور رشته های خود، ترجمه شده به زبان فارسی، دارد.
در این بخش  میتوانید با دنبال کردن مقالات سئو سایت از به روز ترین مقالات آموزشی سئو از معتبر ترین منابع آموزشی سئو دنیا به زبان فارسی استفاده کنید.

در زیر شما میتوانید آخرین مقالات آموزشی سئو منتشر شده توسط تیم مرکز سئو را مشاهده بفرمایید:

تفاوت سئو و شبکه های اجتماعی

چگونه می دانید که چه مقدار زمان را به بخش های مختلف استراتژی بازاریابی اینترنتی خود اختصاص دهید؟ مثلا باید برای سئو بیشتر وقت بگذارید یا برنامه ریزی برای شبکه های اجتماعی ؟

ممکن است هر دو را بخواهید، ولی زمان و بودجه شما محدود است، بنابراین ممکن است لازم باشد که در مقطعی به یکی از آنها توجه بیشتری داشته باشید.

وقتی صحبت از بازاریابی استراتژیک می‌شود، نمی‌توان نقش بهینه سازی موتور جستجو را انکار کرد.

همچنین نمی‌توانید انکار کنید که به دلیل شرایط امروزی برای معاشرت آنلاین، بازاریابی شبکه های اجتماعی یا سوشیال مدیا مارکتینگ نیز کلید موفقیت شماست.

طبیعتا، شما می‌خواهید بازاریابی شما بالاترین بازگشت سرمایه را داشته باشد و ممکن است بودجه‌ای داشته باشید که اجازه افراط در بازاریابی سئو و شبکه های اجتماعی را ندهد.

اما در زمان حال و همچنین آینده به کدام یک باید بیشتر توجه کنید؟ پاسخ به بحث «سئو در مقابل شبکه های اجتماعی» چیست؟

به شما پیشنهای میکنم مقاله زیر را مطالعه کنید تا بطور کامل و دقیق با تفاوت بازاریابی از طریق سئو و شبکه های اجتماعی آشنا بشید تا بتونید تصمیم درست تری بگیرید. برای مطالعه مقاله نامبرده شده، کافیه فقط روی لینک زیر کلیک کنید:

سئو سایت های وردپرسی

سئو سایت وردپرسی هیچ تفاوتی برای انجام خدمات سئو سایت با دیگر سایت ها ندارند. بالا بردن سئو وردپرس، دقیقا طبق اصول سئو مابقی سایت های موجود در اینترنتی می باشد. هزینه سئو سایت وردپرس با هزینه سئو سایت های کدونویسی اختصاصی، هزینه سئو جوملا، هزینه سئو سایت های دروپال، مگنتو و … هیچ تفاوتی ندارد. اصول سئو یکسان است و تمامی پلتفرم های مختلف طراحی سایت برای دیده شدن سایت های خود در نتایج موتورهای جستجو، مجبور به اجرای تک تک اصول سئو در سایت خود می باشند و هیچ تفاوتی بین آنها نیست. تفاوت در نحوه اعمال خدمات و اصول سئو در بین سایت ها میباشد. برای روشن شدن این موضوع یک مثال میزنیم:

سایتی تصمیم دارد یکی از صفحات خود مثل صفحه تماس با ما را، از گوگل درخواست کند، بررسی نکند. سایت کدنویسی شده، با استفاده از تگ noindex و اضافه کردن کد مربوطه این تگ در صفحه مشخص اینکار ار انجام می دهد اما سایت وردپرسی نوایندکس کردن صفحه را با افزونه انجام می دهد.

ما سعی کردیم در این بخص عمده سوالات اولیه کارفرماهای عزیز را باهم بررسی کردیم، تا بتوانیم بهترین پکیج سئو را به شما عزیزان ارائه دهیم، با امید رضایت بخشی شما.

اصول سئو چیست؟

رعایت اصول سئو در وب سایت مانند رعایت تمامی اصول ها مهم و حیاتی است. در ادامه با 5 مورد از مهم ترین اصول مهم سئو آشنا خواهید شد چراکه با توجه به بروز بودن گوگل اصول سئو، الگوریتم سئو و استانداردهای سئو در هر لحظه در در حال بروز شدن هستند، بنابراین نه تنها ما بلکه هیچکس دیگر قابلیت ارائه تمامی اصول سئو رو در قالب یک مکالمه، مقاله یا حتی کتابی نخواهیم داشت. در کل گوگل حدود 200مورد(تاامروز) از سایتهایی که به موتورهای جستجوی خود متصل میشوند رو بررسی میکند و حاوی چندین الگوریتم کلی میباشد که به این تعداد همیشه اضافه میگردد و الگوریتم ها به این شکل بروزرسانی میشوند. در ادامه 5مورد از اصلی اصول سئو را با هم بررسی میکنیم که ما در مرکزسئو به آن چک لیست ابتدایی سئو نیز میگوییم.

چک لیست اولیه سئو

ما سعی کردیم که 5 مورد از اصول ابتدایی سئو برای افزایش ترافیک وب سایت را در اینجا ذکر کنیم:

  1. طراحی سایت ریسپانسیو یا Mobile friendly بودن سایت برای موبایل
  2. فشرده سازی و بهینه کردن عکس‌ها
  3. رعایت اصول محتوای اطلاعاتی سایت و صفحات(description, title, meta tag و …)
  4. رعایت سئو تکنیکال (سئو فنی سایت) و سرعت سایت
  5. رعایت اصول سئو کلاه سفید

سئو سایت تضمینی

برای خدمات سئو نمیتوان به هیچ وجه تضمین 100% گذاشت و قیمت سئو تضمینی که بعضا داده می شود در ابتدا طبق مواردی که در بالا در قسمت نحوه محاسبه قیمت سئو صحبت شده است، تخمین زده می شود. تضمین نتایج سئو به تجربه تیم سئو، متخصص یا کارشناس سئو و یا فرد و شرکت سئو بستگی دارد. اما در کل تضمین نتایج سئو سایت به شدت کار اشتباه و غلط است و به هیچ عنوان نتایج سئو را نمیتوان تضمین کرد.

اما چرا نمیشه پروژه سئو سایت را تضمین کرد؟ در ادامه به 3 دلیل برای اشتباه بودن تضمین پروژه سئو سایت اشاره میکنیم:

  1. نتایج سئو بصورت فرمولی عمل نمیکند که با جایگزاری نتیجه دلخواه حاصل شود، سئو یک فرآیند است نه فرمول ریاضی
  2. نتایج سئو فقط به انجام امور خدمات سئو ختم نمیشود، به عوامل دیگری مثل میزان بازدهی محصول یا خدمات شما نیز بستگی دارد
  3. نتایج سئو فقط مربوط به سایت کسب و کار یا سایت خدمات شما نمی باشد، عوامل بیرونی مانند رقبا بر آن تاثیر گذار است

و بسیاری از موارد دیگر که تمامی آن نشان دهنده این است که تضمین نتایج سئو یا سئو تضمینی سایت یک کار کاملا غیر حرفه ای می باشد که متاسفانه بعضی از مواقع شکست های سنگینی هم برای کارفرما و هم برای شرکت سئو یا فرد سئو کار  را در بر دارد. اغلب افردا تازه کار دست به چنین کارهایی میزنند و از عدم آگاهی کافی کارفرما سوءاستفاده می کنند. که ما در مرکز سئو طبق سالیان زیادی کسب تجربه و تعداد مختلفی از پروژه های به یک تعادل در خصوص نوع قرارداد نصبت به شرایط کارفرما رسیده ایم که در چندسال اخیر به واسطه استفاده از یک قرارداد رسمی و اصولی قرارداد سئو، به هیچ مشکلی تا به امروز نخورده ایم.

به خدمات سئو نیاز دارید؟

بیش از 200 عامل وجود دارد که بر رتبه بندی سئو SEO (موتورهای جستجو) تأثیر می گذارد. ناگفته نماند که گوگل تقریباً 9 بار در روز الگوریتم خود را بروز می کند. هنگامی که با مرکز سئو کار می‌کنید، خدمات سئوی ما شامل توسعه استراتژی است که به شما کمک می کند در معرض دید موتورهای جستجو قرار بگیرید و نتایج کسب و کار ایجاد کنید. هدف ما این است که مشتریان خود را در مورد تمام تاکتیک هایی که برای بهبود نتایج موتورهای جستجو استفاده می کنیم، به روز نگه داریم. ما به شما در مورد بهترین راه‌ها برای بهبود سئو و نحوه استفاده از این تکنیک‌ها برای بهبود ترافیک و تبدیل بازدیدکنندگان بیشتر در وب‌سایت شما همراهی خواهیم کرد. برای مشاوره و درخواست خدمات سئو روی دکمه زیر کلیک کنید:

 

error: Content is protected !!
Scroll to Top
اسکرول به بالا