اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارها

در دنیای امروز احتیاج و اهمیت سایت برای هر صنف و کسب و کاری هر روز بیشتر احساس می‌شود. در این مقاله تیم مرکز سئو ، متخصص طراحی سایت و سئو سایت دلایل اهمیت داشتن سایت برای کسب و کارها را یکجا جمع آوری کرده است، لطفا تا انتهای مقاله همراه هم باشید:

دلایل اهمیت وب سایت

اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارهای کوچک

وب سایت شما برای کسب و کار شما بسیار مهم است!

داشتن بک وب سایت به دلایل مختلف برای مشاغل کوچک مهم است. از ایجاد اعتبار نزد مشتریان گرفته تا جذب لیدها و بازدیدکنندگان وب. وب سایت شما باید نماینده دقیق شرکت شما باشد. و حتی فراتر از این، باید یک ماشین پولساز قدرتمند باشد که برای شما مخاطب و مشتریان جدید به ارمغان بیاورد.

راه های کسب درآمد از وب سایت کم نیست با این حال، بیشتر وب سایت ها به صورت آنلاین گم می شوند و هیچ کاری برای صاحبان کسب و کار انجام نمی دهند. شاید تعجب کنید که چرا اینطور است. بسیاری از صاحبان کسب و کار سوالات مشابهی را می پرسند. آیا وب سایت من می تواند پول در بیاورد و اینکه چگونه می توانم در گوگل پیدا شوم چیزهای رایجی هستند که اغلب پرسیده می شود.

 با این حال، پاسخ به سادگی بهبود طراحی سایت نیست. مشکل این است که اکثر طراحان وب چیزی در مورد دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی دیجیتال نمی دانند.

یک طراح را استخدام کنید که بتواند سایت شما را برای موفقیت راه اندازی کند!

 اکثر طراحان وب نکات شروع طراحی سایت و اینکه چگونه یک سایت پویا و تاثیرگذار ایجاد کنند که بتواند برای کسب و کارهای کوچک مشتریان خود پول در بیاورد، را نمی دانند. بزرگترین مساله این است که صاحبان مشاغل کوچک زمانی که صحبت از بازاریابی دیجیتال به میان می آید، بسیار ناآگاه هستند و نمی دانند که چرا طراحی خوب وب سایت مهم است؟

آنها واقعاً نمی دانند چه نوع طراحی را استخدام کنند و یک طراح را برای ظاهر سایت (به جای نحوه عملکرد آن) استخدام می کنند. با این حال، عملکرد یک وب سایت چیزی است که موفقیت کسب و کار شما را تعیین می کند!

ظاهر وب سایت شما مهم است (اما نه به اندازه ای که فکر می کنید!!!)

اگرچه رعایت نکات مهم برای طراحی سایت بسیار حائز اهمیت است و ساختار و ظاهر وب سایت شما باید حرفه ای و مطابق با برند شما باشد، اما این بهترین چیزی نیست که وب سایت شما باید ارائه دهد. وب سایت شما باید فراتر از طرح و استایل، ارزش های شرکت شما را به اشتراک بگذارد و به بازدیدکنندگان انگیزه دهد تا از شرکت یا خدمات شما استفاده کنند.

 در زیر به این موضوع می پردازیم و دلایل واقعی اهمیت وب سایت شما برای بیزینس کوچکتان را مورد بحث قرار می دهیم.

..::: مطالعه بیشتر ::: وب سایت چیست و چگونه کار می کند؟ :::..

12 دلیل که وب سایت برای بیزینس کوچک شما مهم است

  • پاسخ دهی به سوالات مهم

اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارها واضح است ام داشتن یک وب سایت برای کسب و کار کوچک شما مهم تر است زیرا وب سایت شما می تواند به سوالات پاسخ دهد. بیشتر اوقات، مشتریان ترجیح می دهند به صورت آنلاین به دنبال معامله باشند تا اطلاعات اولیه را بیابند. نداشتن وب سایت به معنای از دست دادن تمام مشتریان بالقوه ای است که نمی خواهند با شما تماس بگیرند و در مورد خدمات شما سؤال کنند.

 به‌علاوه، وب‌سایت شما می‌تواند نکات اساسی و پایه ای که عموم مردم دوست دارند در دسترس داشته باشند را، به اشتراک بگذارد. توانایی یک وب سایت برای پاسخ دادن به سؤالات مصرف کنندگان تنها به یکی از دلایلی است که وب سایت برای تجارت شما مهم است. بدون آن، مشتریان از دست خواهند رفت.

  • اشتراک گذاری ارزش برند

یک وب سایت می تواند به راحتی ارزش های برند شما را به افرادی که با آن برخورد می کنند، منتقل کند. این موضوع شامل موارد مربوط به سبک، بازار هدف و سایر موارد مهم است که می تواند به بازدیدکنندگان کمک کند تا تصمیم بگیرند که آیا کسب و کار شما را انتخاب کنند یا نه.

علاوه بر این، نام تجاری به بازدیدکنندگان نشان می دهد که شما ثابت شده و موفق هستید. همین ارتباط ساده و نشان دادن سطحتان، برای کمک به مشتریان جدید کافی است.

  • جذب لید

یک وب سایت باید در حالت ایده آل،بازدیدکنندگان وب را به صورت لید جذب کند. به همین دلیل است که داشتن یک وب سایت برای کسب و کار کوچک شما بسیار مهم است.

فراخوان های متمایز و استراتژیک باید در صفحات لندینگ سایت شما قرار گیرد. ساختار سایت شما به درستی و قرار دادن CTA در مکان های مناسب، بین وب سایتی که پول در می آورد و وب سایتی که این کار را نمی کند تفاوت ایجاد می کند.

  • افزایش اعتماد

اکثر مردم در عصر آنلاین امروزی اگر یک بیزینس (مهم نیست که چه نوع تجارتی باشد) وب سایت نداشته باشد به آن اعتماد نمی کنند. مهم نیست که کسب و کار شما چیست، و مهم نیست که چه درآمدی دارید، وب سایت شما فوق العاده مهم است و هیچ بهانه ای برای نداشتن آن وجود ندارد.

 بدون وب‌سایت، این فرصت را ندارید که با مشتریان بالقوه ارتباط بگیرید. علاوه بر این، اگر سایت نداشته باشید بیشتر مردم فکر می کنند که کسب و کار شما قانونی یا موفق نیست،.

  • نمایش هرچه بیشتر خود

وب سایت شما باید نمایش آنلاین کسب و کار شما را افزایش دهد که برای ادامه رشدتان بسیار مهم است. به عنوان مثال، اگر یک مشتری در گوگل جستجو کند، در حالت ایده‌آل می‌خواهید که این مشتری بالقوه به طور تصادفی با بیزینس شما برخورد کند.

اهمیت سئو سایت برای کسب و کار چیزی است که اکثر طراحان وب به شما نمی گویند این است که هیچ کس هرگز کسب و کار شما را نخواهد دید مگر اینکه وب سایت شما بهینه سازی سئو شده باشد. استخدام شرکتی که در خدمات سئوی بیزینس و طراحی وبسایت شرکتی متخصص باشد بسیار مهم است.

  •  هدایت بازدیدکنندگان

وب سایت شما در یک صفحه خاص باز می شود و باید بازدیدکنندگان را به کانال های مختلف هدایت کند. این موضوع ارتباط و ارزش وب سایت شما را افزایش می دهد.

یک آژانس طراحی وب ماهر این فرآیند هدایت(که به آن قیف می گویند) را درک خواهد کرد. با کمک کارشناسان، وب سایت شما بازدیدکنندگان را به مکان های مختلف می فرستد تا خرید کنند یا اعتبار شما را بهبود ببخشند (یا هر دو!).

  • خرید

وب سایت شما باید راهی آسان برای خرید مشتریان باشد. همانطور که می دانید، فرآیند خرید بیشتر اوقات به صورت آنلاین آغاز می شود. این به این معنی است که شما با یک وب سایت به درستی طراحی و بهینه شده، یک فرصت بسیار خوب برای فروش دارید.

 در دنیای امروز، مردم بسیار شلوغ و کمی تنبل هستند. ما در کارمان غرق شده‌ایم و می‌خواهیم به جای رفتن به فروشگاه‌ ، از روی مبل راحتی روی دکمه «خرید» کلیک کنیم.

 داشتن وب سایتی که برای کمک به فرآیند خرید راه اندازی شده باشد بسیار مهم است. و استخدام یک توسعه دهنده برای ساخت وب سایت شخصی یک راه آسان برای انجام این کار است!

…::: حتما مطالعه کنید : ویژگی سایت فروشگاهی :::…
  • نشان دهید که وجود دارید!

وب سایت شما در یک کلام اثبات وجود شما به عنوان یک بیزینس است. بدون ترکیب قدرتمند یک وب سایت و سئو، کسب و کار شما به صورت آنلاین (یا روی نقشه های گوگل!) نمایش داده نمی شود.

 می‌توانید در مورد چگونگی شروع یک بیزینس در نقشه‌های گوگل بیشتر بخوانید، یا می‌توانید فقط حرف ما را قبول کنید و شرکتی را استخدام کنید که بتواند این کار را برای شما انجام دهد! ما می دانیم که شما ناامید نخواهید شد!

  • تبلیغات 24 ساعته

وب سایت شما یک بیلبورد 24 ساعته برای کسب و کار شما است. احتمالا کسب و کار شما 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته باز نیست. چگونه زمانی که برای تماس باز یا در دسترس نیستید می توانید کسب و کار خود را تبلیغ کنید، ؟ جواب وبسایت شماست!

  • شرح خدمات

وب سایت شما باید خدماتی را که کسب و کار شما ارائه می دهد به وضوح تشریح کند. اگر بتوانید این کار را به خوبی در وب سایت خود انجام دهید، تماس های تلفنی و لیدهای مرتبط بیشتری دریافت خواهید کرد.

به دلایل زیادی مهم است که هویت برند و خدمات شما به صورت آنلاین در دسترس باشد. و این یکی دیگر از دلایل مهم نیاز بیزینس کوچک شما به یک وب سایت است.

  • اعتبار برند

وب سایت شما به شما اعتبار می دهد که منجر به فروش و مشتریان بیشتر می شود. این یک دلیل بسیار مهم است که شما به یک وب سایت نیاز دارید.

  • نشان دادن اسم،آدرس و شماره تلفن

وب سایت شما باید نام، آدرس و شماره تلفن شما را به افراد نشان دهد. اکثر مردم بدون مطالعه چند صفحه آنلاین نمی‌دانند که چگونه با شما تماس بگیرند یا شما را از کجا پیدا کنند.

 داشتن یک NAP(Name,Address,Phone)  ثابت در وب سایت و کانال های دیگر نیز برای سئو عالی است و رتبه ی شما را در نتایج تقویت می کند.

…:::: کدام بهتر است؟ وب سایت یا شبکه های اجتماعی ::::…

نتیجه گیری

در عصر امروز، داشتن یک وب سایت اگر صاحب یک کسب و کار کوچک هستید، بسیار مهم است. بدون آن، مخاطبان متوجه وجود شما نمی شوند و درآمد زیادی را از دست خواهید داد.

امیدواریم این مقاله به شما یاد داده باشد که چرا کسب و کارها به وب سایت نباز دارند.

استفاده از محتویات مرکز سئو بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

تهیه و ترجمه: مرکز سئو
منبع

مطالب مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Scroll to Top
اسکرول به بالا