چرا کسب و کارها به وب سایت نیاز دارند

اگر کسب و کار شما بدون وب سایت به اندازه حال حاضر پیشرفت کرده است ، ممکن است از خود بپرسید: آیا من واقعا به وب سایت نیاز دارم؟ وقتی کار من در حال حاضر بدون آن موفق است داشتن سایت چه سودی دارد؟
سریع ترین پاسخ این است که این بهترین زمان ممکن برای سرمایه گذاری بر روی طراحی سایت برای کسب و کارتان است. یک وب سایت طیف گسترده ای از مزایا و خدمات را برای کسب و کارهای کوچک ارائه می دهد، و ارزش بیشتر این خدمات سال به سال به طور تصاعدی افزایش می یابد، درست مانند روند استفاده از خود اینترنت.
قانع کننده نبود؟ خب مرکز سئو متخصص طراحی سایت در کرج و سئو سایت 10 مورد از بزرگترین مزایایی را که یک وبسایت می تواند برای کسب و کار کوچک شما به ارمغان بیاورد، در اینجا جمع آوری کرده ایم، لطفا تا انتهای مقاله همراه ما باشید:

چرا به سایت نیاز داریم؟
فهرست مطالب این مقاله مخفی
1 10 دلیل چرا به سایت نیاز داریم؟

10 دلیل چرا به سایت نیاز داریم؟


  • یک وب سایت شما را حرفه ای جلوه می دهد

84 درصد از مصرف کنندگان امروزی فکر می کنند مشاغل دارای وبسایت معتبرتر از آنهایی هستند که فقط در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند. امروزه واقعا راه های کسب درآمد از وب سایت کم نیست، وب سایت شما همچنین مکان مناسبی برای نشان دادن هر گونه گواهینامه یا مجوزهایی است که شما در اختیار دارید. و همینطور میتواند نشان دهنده دستاوردهای شما باشد.
داشتن وب‌سایت شخصی همچنین به شما امکان می‌دهد یک آدرس ایمیل با نام برند تجاری خودتان ایجاد کنید که مکاتبات شما را حرفه ای تر می‌کند، مخصوصا اگر تا کنون از یک آدرس ایمیل شخصی استفاده کرده اید. علاوه بر این، برخی از ابزارهای بازاریابی ایمیلی دیگر به کاربران اجازه ارسال ایمیل از آدرس های شخصی را نمی دهند. این بدان معنی است که اگر می خواهید از مزایای بازاریابی ایمیلی استفاده کنید، به یک حساب ایمیل تجاری نیاز دارید.


  • وب سایت شما می تواند مشتریان جدید را از طریق گوگل جذب کند

ممکن است از میزان موفقیت فعلی کسب و کار خود راضی باشید، اما هر شرکتی ممکن است ریزش مشتری را تجربه کند. برای موفقیت مستمر و مداوم، باید مشتریان جدیدی جذب کنید و یکی از بهترین راه‌ها این است که خود را هر چه بیشتر در گوگل نشان دهید. شبکه های اجتماعی در گوگل ایندکس می‌شوند و پست‌های شبکه های اجتماعی را می‌توان با موتور جستجو پیدا کرد، اما یک وب‌سایت به شما امکان می‌دهد به ابزارها و استراتژی‌ های سئو متفاوتی دسترسی داشته باشید. و سئو کلیدی ترین نکته برای نشان دادن کسب و کار شما در صفحه اول گوگل است.
عبارت “سئو یا بهینه سازی موتور جستجو” ممکن است ترسناک باشد، اما در عمل، نسبتاً ساده است. کلمات و عبارات مربوط به کسب و کار خود را در یکی از ابزارهای تحقیق کلمات کلیدی وارد کنید ، متوجه شوید که کدام یک بیشترین ترافیک را در گوگل دارند، سپس محتوای خود را بر اساس آن عبارات بسازید. به عنوان یک قاعده، هر قطعه از محتوا باید بر روی یک کلمه کلیدی متفاوت متمرکز شود، به طوری که با افزایش فهرست محتوای شما، سایت شما بتواند برای کلمات کلیدی بیشتری رتبه کسب کند. چند افزونه عالی سئو برای وردپرس وجود دارد که بدون نیاز به آموزش قبلی انجام این کار را آسان می کند. تفاوت سئو و شبکه های اجتماعی بسیاز زیاد و قابل بحث بلند مدت است.

  • شما می توانید محصولات و خدمات خود را به وضوح به نمایش بگذارید

می‌توانید با نمایش عکس‌های باکیفیت در وب‌سایت خود، به مشتریان بالقوه نشان دهید که از معامله با شما چه چیزی به دست خواهند آورد. به نحوه انجام این کار توسط رستوران بریتانیایی Blackhouse در وب سایت خود نگاه کنید:

وب سایت بک هاوس

همچنین می‌توانید از طراحی وب‌سایت خود به همراه تصاویر ویژه استفاده کنید تا به مردم احساس ورود به موقعیت فیزیکی خود را منتقل کنید. این به ویژه اگر مکان برای برند شما مهم باشد، مانند رستوران کانادایی Stormcrow Manor ، بسیار خوب عمل می کند.

…::: حتما مطالعه کنید : ویژگی سایت فروشگاهی :::…
وب سایت stormcrow manor

کار دیگری که می توانید انجام دهید این است که اطلاعات مهمی در مورد محصولات و خدمات خود در وب سایت خود منتشر کنید تا مطمئن شوید که مشتریان مناسبی را جذب می کنید. به عنوان مثال، اگر رستورانی دارید، خوب است که مواردی را در منوی خود علامت بزنید که فاقد گلوتن هستند تا افراد مبتلا به سلیاک یا سایر بیماری هایی که گلوتن برای آنها مضر است بدانند می توانند در محل شما غذا بخورند. نکته بسیار مهم این است که در تمامی راه های بالا رعایت اصول و استاندارد طراحی و مدیریت سایت بسیار حائز اهمیت است. نکات مهم طراحی سایت را میتوانید از طریق لینک زیر مطالعه بفرمایید:

::::نکات مهم برای طراحی سایت::::
  • می توانید بهترین نظرات و توصیفات در مورد خود را به صورت برجسته در وب سایت نمایش دهید

نمایش بهترین نظرات و توصیفات خود به صورت برجسته در وب سایت شما یک راه عالی برای اثبات موقعیت اجتماعی است . این ممکن است به شکل توصیفات مشتری باشد، مانند این نظر در وب سایت سازمان غیرانتفاعی STEAMLabs :

testomonial

اگر کسب‌وکار شما در مقالات روزنامه‌ها یا وبلاگ‌های محلی محبوب ظاهر شده است، می‌توانید آن‌ها را نیز نشان دهید. این کار به استراتژی های سئو محلی سایت شما نیز بسیار کمک می کند. همانطور که Stormcrow Manor در زیر انجام داده است این استراتژی را از طریق وب سایت یا شبکه های اجتماعی می توانید پیاده کنید:

انتشار بهترین نظرات خود در وب سایت خود در واقع هدف ثانویه است. این بدان معناست که حتی اگر سایت‌ها یا شبکه های اجتماعی دیگر در آینده بسته شوند، شما همچنان به بهترین نظرات خود دسترسی خواهید داشت.


  • یک وب سایت می تواند مشتریان را تشویق کند تا با شما تماس بگیرند

وب سایت مکانی عالی برای در دسترس قرار دادن اطلاعات تماس شما در اختیار مشتریان بالقوه است اینجا میتوانید پاسخ این سوال را پیدا کنید که چرا طراحی خوب وب سایت مهم است. حتی می توانید اطلاعات تماس خود را در هدر یا پاورقی منتشر کنید تا در هر صفحه ظاهر شود. Snakes and Lattes ، یک کافه زنجیره ای مربوط به بازی های رومیزی است که شماره تلفن هر چهار مکان خود را در فوتر وب سایت خود قرار داده است:

فوتر سایت

سازندگان مدرن وب‌سایت یک فرم تماس نیز آماده می‌کنند که می‌تواند از ایمیل کسب‌وکار شما در برابر اسپم محافظت کند.


  • می توانید وب سایت خود را با نقشه های گوگل ادغام کنید تا مردم راحت تر شما را پیدا کنند

یک وب سایت به شما امکان می دهد نقشه ها را مستقیماً در محتوای خود جاسازی کنید. برخی از کسب‌وکارها، مانند STEAMLabs، نقشه‌ای دارند که مستقیماً در صفحه اصلی خود تعبیه شده است:

یک نقشه جاسازی شده، یافتن کسب و کار شما را برای افرادی که در محله ی شما نیستند، آسان می کند. به ویژه اگر میزبان رویدادهایی باشید عالی است، زیرا ممکن است افرادی را جذب کنند که در غیر این صورت وقت خود را در محله ای که کسب و کار شما در آن است نمی گذرانند.


  • وب سایت شما جایگاه شما را در صنعت تان تثبیت می کند

تا سال 2021، 71 درصد از کسب و کارهای کوچک دارای وب سایت هستند و 81 درصد از مشتریان قبل از خرید،، به صورت آنلاین تحقیق می کنند . به عبارت دیگر، اگر رقبای شما آنلاین هستند و شما آنلاین نیستید، آن رقبا اولین تعامل را با مشتریان دارند.
ایجاد یک وب سایت به شما فضایی برای به اشتراک گذاشتن مطالب مربوط به کارتان ، نقش خود در کار و ارتباط با مشتریانی که به شما نیاز دارند، می دهد.


  • طراحی و مدیریت یک وب سایت دیگر ترسناک نیست

امروزه با وجود سازندگان وب سایت مدرن مانند Squarespace و Wix شروع طراحی سایت جذاب و سازگار با موبایل را شما آسان می کنندبدون اینکه چیزی از کدنویسی بدانید. حتی وردپرس ، محبوب‌ترین راه برای ایجاد یک وب‌سایت، به بلاک ادیتور تبدیل شده است:

..::: مطالعه بیشتر ::: وب سایت چیست و چگونه کار می کند؟ :::..

به عبارت دیگر، ایجاد یک وب سایت کاربردی و زیبا هیوقت ساده تر از این نبوده است.


  • یک وب سایت موفقیت شما را در دراز مدت تضمین می کند

تا ژانویه 2021، تقریباً 4.66 میلیارد نفر (59.5٪ از جمعیت جهان) از اینترنت استفاده می کردند. در بسیاری از کشورها، این تعداد بسیار بیشتر است. به عنوان مثال، در ایالات متحده، بیش از 90٪ از مردم آنلاین هستند .
بدون وب سایت، کسب و کار شما برای این افراد نامرئی است. با پیشرفت بیشتر عصر دیجیتال، کسب و کار شما برای همه نامرئی خواهد بود مگر اینکه در یک وب سایت سرمایه گذاری کنید.
بنابراین برای رقابتی ماندن در این دنیای دیجیتالی رو به رشد، کسب و کار شما باید آنلاین شود.


  • می توانید تمام این مزایا را بدون صرف هزینه های گزاف به دست آورید

ساختن یک وب سایت فقط ساده تر از گذشته نیست. بلکه مقرون به صرفه ترهم هست. اگر مایل به یک روش ساده و غیر فنی هستید، می توانید یک وب سایت با کمتر از 100 دلار در سال بسازید.
در وردپرس که محبوب ترین راه برای ساخت یک وب سایت است، نرم افزار اصلی 100٪ رایگان است. اگر یک قالب وردپرس رایگان مانند Neve یا Hestia و یک هاست ارزان اضافه کنید، می توانید با هزینه بسیار کم سایت را راه اندازی کنید.

کلام آخر:

بنابراین، آیا من برای کسب و کار خود به یک وب سایت نیاز دارم؟

امیدواریم تا به حال متوجه شده باشید که سوال این نیست که “اهمیت داشتن وب سایت برای کسب و کارها” چیست، در واقع سوال این است که “آیا می توانم در عصر دیجیتال وب سایت نداشته باشم”. اگر می خواهید در دراز مدت به رشد خود ادامه دهید،پاسخ منفی است. حتی ماندن بدون یک وب سایت تجاری هر روز غیرممکن تر می شود. مشتریان شما آنلاین هستند، رقبای شما آنلاین هستند، و اگر شما برای مداخله در آنجا نباشید، رقبای شما و مشتریان شما به هم متصل می شوند و شما تنها می مانید.

استفاده از محتویات مرکز سئو بدون ذکر منبع پیگرد قانونی دارد.

تهیه و ترجمه: مرکز سئو
منبع

مطالب مرتبط:

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

error: Content is protected !!
Scroll to Top
اسکرول به بالا